Su automobilio varikliu, transmisija ir jų eksploatacija susiję klausimai.

Check Engine

Vartotojo avataras
User

Mantyzaz

Pranešimai

366

Miestas

Kaunas

Astros Modelis

Astra G

Check Engine

Mantyzaz » 17 Vas 2011, 22:37

Gal kas turejot tokia beda :s Dega skydelyje lempute su zaibu viduj. traukos nera nuo 2 apsuk, iki 2 traukia kaip priklauso.Siandien turbina ir vakuma patikrino viskas ciki, katalizatorius ispjautas, degimo kampas sureguliuotas, oro srauto matuokle gera, turbinos voztuvai pakeisti,atrodo kad kazkas blokuoja. gal kas buvot susidure, nes jau sita beda kaip misle ? Gal kas pasidalinsit patirtim ar mintimis kas galetu buti?

Jei dyzelis tai vaskuminis siurblys arba turbinos valdymo solenoidas( turbinos vakuminis voztuvas kitaip). Sitie reikalai nepigus yra, bet padeda :)

Tai man ir netraukia kai atsiranda tas zaibas, diagnostika dare jau kokius 6 kartus ir nieko nemeta jokios konkrecios klaidos. O auto tai butu 2 ltr dyzelis 98'.
Turbinos vakuminis voztuvas geras vakar tikrino. Kazkas blokuoja vaziavima virs 2 apsuk., ir turbina tada nebesigirdi kad veikia, variklis tada kaukia, jis avariniu rezimu dirba, ir traukos nebera. Neseniai bandziau piti kuro purkstuku kazkoki valikli i pilna baka tai kazkiek sitas dalykas padejo, trauka atsirado kazkiek, bet nezymiai.

na purkstuku pravalymas turejo tik purkstukas pravalyt :) siaip gali but apsinesus kuro filtro galvute, man tokia beda buvo su peugeot partner, tai kokie trys meistrai nieko nerado, kol vienas tiesiog nuvale ir tiek :) tada masina atsigavo :)

variau diagnostika n-kartu, vaziuojanciai kompa pajunge uzsidegdavo zaibas. pas mane zaibas kiekviena kart dega kai vaziuoju ir kai virsija 2, kartais net nereikia virsyti 2 apsuk, jei gazo greit duoti iskart uzsidega ir blokuoja kazkas.

Astrulkia, tu berods sakei kad turbas nesisuka pas tave? A negali but kompas arba pats turbas? O zaibas dega istisai ar mirkcioja? Jei istisai tai gedima kompas uzfiksuoja kaip nauja, jei mirkcioja tai jau uzvedus kompas iskart supranta kad kazkas negerai :(

turbina veikia puikiai iki 2 o paskui ja blokuoja kazkas, gali buti gal kompas pats durniuoja.zaibas dega tik tada kai apsukos didesnes kai jau nebeleidzia traukti. reikia pamatyt, nes ziuriu skirtingai su tais zaibais kam buna

na pas mane 2.0DTI turbina uzsisuka tik nuo 1800 apsuku, iki tol ji nelabai veikia tik ora praleidzia taip sakant :) O jei zaibas uzsidega tuo metu kai turi isijungti turbina tai problema kaip ir aiski manau :( Liudna jei turbina tikrai nusprogus, brangus tas reikalas :(

koks variklis pas tave? kiek zinau visu Astru turbinos uzsisuka nuo panasiai 1800-2000aps.

ka tik is serviso ir naujienos tikrai nekokios (sweat) pasirodo parejes KURO SIURBLYS |-( taip nesinorejo sito dalyko isgirst bet ...


nu sako kad sutvarko ta pati siurbli, tik nera garantijos kiek ji ilgai veiks. :( nes jei atseit padeveta tai bus problemos su pririsimu prie kompo ar kazkas panasaus.

tiesa sako, reiktu varyt kompa nuresetint, kad isnaujo visus agregatus priregistruotu ar pan. Siaip iseiti viena matau, sutvarkyt kuo pigiau, parduot ta masina ir pirkt kita Astra jau naujesniu metu. Nuo 2000 metu kuro siurbliu problema buvo isspresta Astrose :)

Na va sian ir pas mane uzsidege zaibas, bet vaziavimas nepakito visiskai, po 6 km uzgeso, tikesimes daugiau nepasirodys, nes ir taip ivare man baimes pilnas kelnes :D

na, tai tikriausiai rodo kazkokios bedos vystymosi stadija.. :) jei dar pora kart uzsidegs, uzges, tai bus faktas kad kazkas negerai. man budavo, kai i kalna vaziuoji zaibukas uzsidega, o kai tik i lygia vieta uzvaziuoji vel uzgesta ir taip daznai kartojosi, o pasirodo lembda zondas striginet pradedavo :)

zaibas gali rodyti ivairiausias bedas nuo A iki Z , tik priklausomai nuo to kokius principus masina rodo pvz kaip maniske :) jei tik uzsidega ir vaziavimas nekinta daug bedu neturetu buti

pritariu,pvz.uzsidegė zaibukas nu galvoju vel siurblys nes buvau pasikeites pries savaite vos neprazilau draugelis pastato ant kompo tai rodo kad kazkas su vakumu ,na ir stai radau vakumo slangele suskirdusi pakeciau ir ledai taip kad zaibas gali daug ka reikšti ir mazus ir didelius nuostolius

čia žiūriu su tuo žaibu dauguma susidūrę, šiandien ir aš susidūriau, užsidegė ta variklio lemputė su žaibu ir kažkokios smarvės į saloną padavė :( gal kam taip buvo? važiavo normaliai, nesuprantu :(

man neveike tas termostatas nerode temperaturos, bei silde nepergeriausiai, sake aceit kompas ismete butent sita klaida. pakeite ta termostata, gal viskas bus gerai dabar. tik tada dar nesuprantu nuo ko tas kvapas toks buvo?

zodziu beda yra tokia lengvai vaziuojant uzsidega zaibukas,paspaudus truputi uzgesta ir trauka atsiranda kaip turetu buti....bet pasiekus 120 130 km vel uzsidega trauka dingsta .gal dar kam nors buvo panasiai,,,dekoju

Ko gero vakuminis siurblio menteles bus. kai nera apkrovos jos tiesiog vakumo nesukelia. vakuminis siurbliukas cia tas kur is variklio desines puses yra netoli akumo, i ji slangute ateina su mandru prijungimu :)

Sveiki. Pries gera savaite susitvarkiau as sita problema su zaibuku. Jis man uzsidegdavo ilgiau pastovejus uzvestu varikliu arba prie 110 km/h ir variklis nebetraukia, o ir kuro sanaudos gerokai padidedavo. Beda: sugedes LEMBDA ZONDAS. Pakete naju ir vel viskas normaliai. Bet nuskausmino irgi neblogai. Sitas molonumas kainavo 500 lt.

[CeNzŪrA] ir pas mane uzsiziebe,kol ziba trauka sumazeja...gal sutapimas,bet viskas prasidejo po to kai pries pilant pilna baka dyzelio-ipyliau skardine to purkstuku valiklio"hi-gear" ...jo buvau nuvares"ant kompo"-parode,kad ERG srautas per mazas,tai isvale...nu kolkas gerai viskas(alytuje prie kepyklos-70 lt. kainavo)

Pas mane sian rute uzsidege, daviau biski gazo (1200pas) ir uzgeso. Nieko nesupratau.

Kazi jei jis nebedega ar dar gali nuskaityt klaida pagal kazkur cia pateikta buda (uztrumpinus du kontaktus)?

klystat, jei lempute nedaga, dar nereiskia kad klaidos kompas nerodys, tokiam gandu lygi daugkas sako, kad mazdaug po mazdaug 10 uzvedimu klaidos gali nebematyt kompas, bet jei ryte uzsidege ir uzgeso, tai ta pacia diena ar kita diena 100% turi rast klaida :)

Pas mane lygiai ta pati problema buvo. Kompas parode,kad uzsikisus EGR ertme...Taip pat buvo nupjauta vakumo slangute viena-ji iseina is tokios "skraidancios lekstes" (tipo ja specialiai nupjauna pries parduodant masina,kad maziau dumintu motoras). Kai sujunge ta vakumo slangute ir isvale EGR-problema pasibaige.

Gal žinote ką reiskia sis zenkliukas?

labai daug sansu, kad bus EGR uzsikises..
sita lempute rodo, kad kazkas suristo su variliu negerai, jos ignoruoti nepatartina.
pagooglink Autodiagnostika. turetu kainuot apie 50lt. kiekvienas normalesnis servisas gali pajungt kompa.

man ir iškilo problema, vakar važinėjau viskas buvo kuo puikiausiai ir trauka buvo, zodziu viskas normaliai.... Šiadien kažkodėl užsižiebė žaibukas ir dingo trauka, toks įpūdis, kad turbina neįsijungia... Gal kas turit kokių minčių? Man kažkodėl kyla mintis, kad gali turbinos vakuuminis vožtuvas užsilenkęs, arba kuro filtras užsikišęs.

Vakumo beda - possible. Pasitikrink slangutes, pasiklausyk ar vakumo voztuvai veikia kai tik uzkuri masina. Reikalu gali daug but, man teko ir voztuva ir siurbliuka vakumini keist :)

darykis kompiuterine diagnostika, bent žinosi kas per priežastis...vistiek nuo remonto niekur nedingsi...

tai va.... beda man dabar.. po nakties ilipu i masina.. ijungiu mase... uzkuriu ir po keliu sekundziu uzsidega zaibukas.. :( istisai dega... pradedi vaziuoti ir po kokios minutes issijungia.. ir taip kas karta po ilgo nevazinejimo tas po ilgo.. tarkim po darbo valdandu irgi taip pat visaks.. gal nutuokiat.? kame beda.?

greiciausiai beda ta, kad pakaitinimo zvake ar zvakes nebedirba...

Dekui.. :) taip ir buvo.. pakaitinimo zvake viena prasciau veike.. Ei.. dabar ir graziau uzsikuria.. :))

Sveiki ;) Turejau as lygiai tokia pacia beda. Ausegroj padarius diagnostika parode elektronikos klaida, bet esme tame, kad po diagnostikos visiskai masina nebevaziavo... Jokios traukos nebebuvo... Nuvaziavau i Zaibo rata, tai jie man pravale AEG voztuva, nes naujas jis kainuoja apie 1500 Lt. Uz pravalyma sumokejau apie 400 Lt ir dabar jau beveik metus vazineju ir esu patenkinta. Kol kas jokiu bedu su tuo nebeturiu... ;)

AEG voztuva...? cia turi omeni EGR? jei taip 400lt uz pravalyma... :D :D :D (sorry, nesusilaikiau.. ) cia jau perdidele suma net ir zaibo ratui, jei masina visiskai nebevaziavo po ausegros diagnostikos, tai reikejo arba lauzt juos, kad pataisytu savo lesom, arba pristatyt saskaita ausegrai ir atsiimt tuos 400lt :)

Sveiki,pas mane iskilo problema su check engine lempute. Kai masina salta,viskas tvarkoj,kai tik isyla, uzsidega lempute ir dingsta trauka. Neisivaizduoju kas galetu but.Nesuprantu,kodel kai salta,tai viskas ciki.Gal kas gali patart?

man tik nusipirkus pirma savaite panasiai buvo, dar svarsciau ar daryt diagnostika ar ne, tai kai uzsidege check engine ir dingo trauka (masina kaip dyzeline dirbt pradejo) teko daryt.parode kad vienas cilindras negauna degimo. Bandziau keist zvake, bet beda buvo ne tame, teko pakeist visa babina (nauja apie 700, shrote 250 mokejau). O jei beda dar ne tame tai sake gali svaigti modulis, kurio kaina shrote jei neklystu apie 1500lt

siaip as naujokas nzn kiek jus cia ta tema isgvildenot bet as savaitgaly po astra pragulejau pas mane tokia beda buvo. Radau toky daigta kaip sankabos ismynimo daviklis:) pakeitus ji baigesi visos bedos del greicio kai zaibas uzsidega:) shrote jis kainuoja 10 litu:) ismynus sankaba pedalo virshuje buna davikliukas jiegu jis islindineje ir sulenga gal su juo viskas ir gerai bet pas mane buvo sulindes. pakeiti ir viskas ok:)

Velniai griebtu ir pas mane sitas velnias uzsidege, nezinau ar paranoja man, bet lygtai ir trauka mazesne, nei buvo. O viskas prasidejo, kai radau viena vakuumo slangute atjungta ir uzkimsta, istaciau ja i vieta ir uzsidege, tas perkunas (aka zaibas). Tai va, reikia patarimo, ka toliau daryt? Gal vel ta slangute uzkist? :D Bet kazkaip galvoju, kad tai tik pasleps problema, bet ne ja isspres.. :(

Jauciu ta slangute buvo nuo egr atjungta, taip uzglushintas egr ir kompas klaidos nebemete...

sveiki, pas mane pradejo uzsidegineti check engine ar kaip vadinas ta lempute ant salto variklio, padega koki 30 sekundziu ir uzgesta, arba jei pagazuoju iki 2 tukst ir uzgesta, kame kamps gali buti ?

gali buti begales problemu, bet kas pirmiausiai sove i galva tai zvakes....

pastebejau toki dalyka, nesuprantu kas galetu but, gal tai ir susije su mano masinos kurimu rytiniu, bet zodziu problema tokia: pvz kokioj kreivoj aikstelej kur buna kalniukas, vaziuojant atbulom nuo to kalniuko(ar estakados) uzsidega ta lempecka, jau kelinta karta pastebiu kai atbulom nuo kalniuko vaziuoju ji isijungia. kas galetu mazdaug but, gal kam yra panasiai buve? po kokia 30-45sec uzgesta..

man irgi panasi beda, stovint prie sankryzos uzsidega "check engine" lempute t.y ant mazu apsuku, o normaliai vaziuojant nedega.. Gal zinot kame problema

Man irgi prie mazu apsuku uzsidegdavo, ir trauka dingdavo, bet pasikeiciau tokia detale ir isnyko sita problema :D Tik neklausk ka ta detale daro, nes kiek klausiau niekas tiksliai pasakyt negalejo :) I ji ateina viena is vakuumo slanguciu, bent jau pas mane ji vienintele balta - likusios juodos. Zodziu toj detalej yra membrana ir vakuumo pagalba ji kazka atidarineja ar panasiai :D Pas mane ta membrana buvo plysus. :D Nelabai cia aiskiai viska paaiskinau, bet gal supras kasnors :D

vakuminis voztuvas tas reikalas vadinasi, ju trys yra, du priekyje desinej pusej, vienas tarp turbinos ir oro srauto matuoklio ranka ikisus zemyn jauciasi :) Nepigus jei naujas tas reikalas :)

siandien kaip ka pastebejau su savo astra vazinejant. vaziuojant ir spaudinejant stabdi, pradeda kieteti stabdis po kokia 10 numynimu ir iki tol kol pradeda nebestabdyt isvis, poto iskart uzsidega check engine lempute(bet zaibo viduje jokio nera), pakartojau toki bajeri kelis kartus ir visus kartus tas pats nutinka, kai uzminkai stabdi tol kols sukieteja ir nebestabdo, laikant koja ant jo jis pradeda atsipalaiduot ir tuo paciu dega lempecka.. kiekviena kart stipriau nuspaudus stabdi berods gale subilda kazkas. kas gali but?? jau pradeda diorgint

Zodziu atnaujinu tema. Situacija tokia: vaziuoji, uzsidega check engine. Tada variklis i avarini rezima ir 1400 aps/min max. Gazo pedalas visiskai nereaguoja. Greitis didinasi tik perjunginejant begius i virsu :) ir max 60 km/h. Pasijungiam kompa. Klaida 'gazo potenciometro klaida'. Tiksliai neatsimenu kodo, bet taip meistrelis pasake ir as aisku i kompa ikisau veideli savo :D Ar esate kas susidures su akseleratoriaus potenciometru? kaina? keitimas? gal kazkaip imanoma kontaktus pravalyti or smth? Domina bet kokia info. Dekui

Galiu. Man lygiai taip pat buvo nutikę, kažkur rašiau norėdamas pasidalinti patirtim. Situacija analogiška - max greitis 53, apsukos 1500 rpm, dirbu su ranka už "automatą".
Remontas: pedalas su potenciometru iš šroto 60 ar 80 Lt (žiūrėk kad anglo neįkištų; Tauragėj pirkau; Kaune anglą už tiek norėjo įkišt). Pakeitimas: atsuki berods 3 varžtus, yra dar fyškė (el. gazas) ir pakeiti.
Sėkmės remontuojantis. Pats bandyk viską padaryt, nėra sudėtinga. Parašyk kaip sekėsi

PS. Su kontaktų pravalymų nelabai kas išeis manau..., jei visai nusprogo tas potenciometras. Pats pavadinimas sako kad tai įtampos (potencialo) "matuoklis", pagal kurį siurblys paduodą kurą į purkštukus (tikriaus taip).

Taigi, beda istikruju ir buvo akseleratoriaus potenciometre. Gavau uz 80 lt :) pakeitimas nesunkus. 3 varztai ir fishke. Tiesa pamoka tik tokia, kad ismokau vazineti be gazo :D ir greiti didinausi tik su pavarom ir idetu autopilotu :)

Sveiki prasidejo taip isedau i atomobili vaziuot i darba kaip ir visada pas mane zaibas bludijo tai uzgesta tai atsiranda kaip uzplaukia pripratau prie to ir nekreipiu demsio.
Issukau i autostrada greitejimo juos spejau isibegeti gal iki 90km/h variklis pradejo dusti apsukos pradejo kristi ir dusti i gaza variklis isvis neregavo(jokiu pasaliniu garsu nebuvo tik uzgeso bvaziuojant).sutojau salikelej bandziau kurti starteris [*CeNzŪrA*],bet jokio kibimo.
Bande uztemti bet ir tempent antra pavara rode apsuku 1000, bet variklis tik per prievarta sukosi,net uzsivest nenori,i gaza net nereguoja.
Ka manote?Tikriausiai siurblys bus nusproges?

Gali būti alkūninio veleno daviklis. Jeigu šalta dar užsikūrė tai įtariu, kad tai ir bus, bet tikslią diagnozę pasakys diagnostika.

Gali but daug kas, diagnostika daryk ir suzinosi.

siurblys isejo is rikiuotes degnostika pasake.

Pe diziuosius salcius patebejau ir as savo checka :(
uzsiveda idealiai... automoliukui padirbejus apie 15 sek (kai saltas matariukas) uzsidega check engine... kad uzgesint - uztenka vos vos paliesti greicio pedaliuka... ir daugiau nebeziba...
kai variklis vel pilnai atsala - kai kada sitas daiktas pasikartoja :(

Man visada jis ziba, junk diagnostika, arba pakaitinimo zvakiu rele arba isiurbimo kolikas uzsikisho :)

važiuojant į Vilnių užmyniau tapkutę iki dugno. Greitis ~150-160, apsukų gal kiek virš 3k - jablynkšt - checkas, mašina į avarinę būseną, greitis ne daugiau 100. Ot susibiesinau. Bet iš naujo užkūrus, checkas dingo, mašina vėl važiuoja kaip važiavusi. Any ideas kas čia buvo? Liko įdomu registre ta klaida? Nes net apsukos daugiau 2,2k nekildavo, gazas dugnas o mašinytė čiut pirdina...

Tai va pas mane pradejo degti cekas prie dideliu apsuku,ir dingsta trauka,praplaunu isiurbimo kolektoriu ir EGR voztuva,ir sudas visiskas chekas pradeda degti ant laisvu apsuku,vaziuojant didesnem apsukom chekas uzgesta,bet trauka neatsiranda,nuvaziuoju pasidaryti diagnostika rodo EGR voztuvas kaltas,padarau taip - uzglusinu EGR voztuva ir vakumo vamzdeli kuris ateina i EGR voztuva, ir vuolia! masina vaziuoja kaip isprotejus,ir nedega jokie cekai!

Na kolegos astriečiai. Man reik kad kas paaiškintų klaidų kodus (nes tie angliški aprašai - miškas ir nieko konkretaus (dar reikės pasigooglint)). Štai jie: P1100 ir P0105 Kas nors susidūrėt? Gal žinot galimus sprendimų būdus?

Pakrapščiau autodata. Trumpai (aišku man vėl tiomnyj les):
P1100: Fault location - Mass air flow (MAF) sensor/turbocharger (TC) boost pressure sensor - implausible signal. Probable cause - Intake leak/blockage, TC wastegate regulating valve, MAF sensor, TC boost pressure sensor.

Paveikslėlis

P0105: Fault location - Manifold absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) sensor - circuit malfunction. Probable cause - Wiring, MAP sensor, BARO sensor, ECM.
Paveikslėlis

Oro srauto matuokle, turbinos slegio daviklis, kolektoriaus slegio daviklis. Problemos galimos kelios - nuo netvarkingingos elektros instaliacijos iki paciu davikliu gedimo. Pirmiausiai tai aisku matuokle ziurek, o geriausia tai daryt - susirask draugeli su gera ir isidek pasiziuret ar klaidas metys ar ne.

Kad ji pasidare kaip gumine cia nepriklauso nuo gedimo - kompas gavo komanda, kad kazkas negerai ir maksimaliai sumazino isteklius, kad dar ko nesugadintum. Del vertimo is anglu - nu kaip parasiai "tamsus miskas", tai bent isverst padejau :D O jei rimtai tai tikrai pirmiausiai pasitikrint ta matuokle, ji daznai "nueina", pas tave gal ir jau prie pabaigos ir su didesniu oro kiekiu nesusitvarko. O gal kur vukumo nelaiko, gal sistema iki kolektoriaus kur nors ora gaudo. Cia tokie paprasciausi variantai, toliau jau manau diagnostikos reiketu.
Vartotojo avataras
User

Mantyzaz

Pranešimai

366

Miestas

Kaunas

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

Mantyzaz » 18 Vas 2011, 00:47

skaiciau nuo pradziu sia tema ir nezinau ar kam taip buvo nutike:
o man sendien atbulinia pavara,isminus sankaba ir stabdand stbdziais , vaziuojant nuo stataus kalno uzsidege tas geltonas motoriukas ir trauka dingo vaziuojant i prieki (ir taip 2 kartus sendien),turejau gesinti auto istarukti rakta ir tik tada atsistadydavo viskas i vietas.Dar pastebejau,tiksliau pajauciau sededamas masinioj nedidelius variklio srityje trukciojimus,dar kitaip issireiksiu,silpnus zaksejimus,bet kartais jie ir dingsta.
suprascaiu jei viena karta,bet kai 2 kartus,tai jau susirupinau kame cia beda?

jai neesi tvarkes siurblio tai cia yra siurblio paskutines dienos, bent man taip buvo, trukcioj, galiausei geso, bet uzkuriau ir paskui isvis uzgeso ir nesikure... siurblio elektrine dalis nuejo, kuria suremontavo ir vel viskas ciki, tik bl zaibiukas dega nes kaip aiskino elektrine daly sutvrake siurblio o is kompo klaidos neistryne ar is pacio siurblio daviklio jos nepanaikino, nzn bet dega ir viskas veikia puikiai..

Sveiki,
Na pas mane panašios bėdos, čia pasiskaitęs supratau kad nieko gero nežada... Žodžiu kokia situacija:
Kai mašina išyla krenta ant spidometro apsuku rodyklė iki 0 ir iškart užsidega "žabiukas". Dingsta tuomet trauka, tačiau davus apsukų iki 3000 įsijungia apsukų rodyklė ir iškart dingsta žaibiukas, tačiau numetus pedalą užidega. Žiūrėjau EGR vožtuvą, pravaliau, vakumas lyg ir veikia, vožtuviuka stumdo. Sako salenoidai gali būti, bet bijau blogiausio, kad -siurbliui sakes. Tačiau kodėl ant šalto mašina dirba tvarkigai, kai išyla tuomet prasideda. Jei kas turi kokių minčių prašau pasidalinkit, AČIŪ

Diagnostika dareis? Gal koks daviklis tik grybauja ir tiek...

Tikriausiai gazo pedalo elektrine dalis grybauja

Pirmadieni va varysiu rimciau ziuret, tikiuosi kad tik koks daviklis, dar pastebejau kad kazkoks zyzimas yra salia salenoido kuris stovi salia siurblio.

Shalia siurblio? Gal kalbi apie ta kur sklendes isiurbimo koliko darineja? Nes prie siurblio daugiau ten nieko nera... Vienas salenoidas prie turbos, kiti du prie akumo.

Sveiki, pas mane irgi bedos. kartais vaziuojant uzsidega zaibiukas ir masina pradeda sunkiai traukt ir variklio garsas pasikeicia, panaseja i traktoriaus, garsesnis pasidaro. bet po kazkiek laiko praeina. Gal kas minciu?

pradėk nuo EGR vožtuvo. jei leidžia galimybė- nepakenktu ir diagnostika su kompu pasidaryti...

taigi kariaunu ir as toliau, buvau du kartus diagnostikoj, pirma karta istryne klaidas, liepe atvaziuot dar karta kai uzsidegs check engine, antra kart sake kad arba vakuumas dingsta arba selenoidas 1 blogas. Bet bandziau as sukeitinet tuos selenoidus, ir pas mane kartais gerai dirba kartais blogai, tai kai gerai dirba ta vakuuma atjungus visai, variklis nepradeda dirbt kaip traktorius, paskutinem dienopm pastebejau, kad pradejo dar ir ausinimo skyscio mazet po truputi. egr isvaliau, vaakumo vamzdelius patikrinau. Kas gali itakoti ta traktoriaus garso atsiradima? nes kuo toliau tuo daugiau jis buna.

dar vakar pastebejau vaziuodamas, vaziavo gerai, pakol i duobes neuztaikiau, susikrate masina ir vel kaip traktorius dirbt pradejo iskart.

o pati EGR vožtuva tikrinai, ar jis geras ?...
ir dar... i oro įsiurbimo kolektorių kisasi el. jungtis... pabandyk pravalyti ja...

egr'as geras, suspaudus ir uzkimsus vamzdeli atleidus negrizta ta lokstele kur kolektoriuje buna. cia apie ta jungti kur kolektoriaus desinej pusej (ziurint is priekio)? isvalyta. bet ten viskas tvarkoj su ja buvo, buvau ir pati davikli issukes.

Nedarant naujos temos ir as noriu pasidalinti savo beda.Mano Astroje G stovi 2.0l dyzeliukas,variklis tikrai puikus,bet uzkniso nelemtas zaibas(ant prietaisu skydelio).Beda tokia,uzvedus salta ar kazsta varikli,jokiu kalidu neismetama,pradejus vaziuoti irgi ne,bet jei vaziuot vienodu ,stabiliai , greiciu uzsidega zaibas ir aisku pradeda ribotis apsukos,trauka.Staigiai paspaudus gaza,zaibas uzgesta ir variklis vel pradeda traukti iprastu rezimu iki tol kol nepradesim vaziuoti vienodu greiciu.....ERG-voztuvas geras,kolektorius isvalytas.Kur dar ziureti?Tiesa senokai keistas tepalas,bet nemanau ,kad tame beda.
Tiesa,teko skaityti,kad beda dar gali buti vakuminiame siurblyje,ar voztuveliuose,kaip juos patikrint?

Geriausias ir greičiausias vaistas - pasijungti kompą iš karto po žaibo atsiradimo ir nuskaityti klaidas, nereikės burtininkų mokyklos atidarinėti :)

kompas rodo erg voztuvo klaida,bet voztuvas 100 procentu geras ir patikrintas

tada kiauros (suaizeje) slangutes... ora gaudo ir tada rodo kad neveikia EGRas...

Visos slangutes pakeistos naujomis.

man anksčiau ir kompas servise parode, kad kaltas EGR- nors problema buvo sulužes vakuumo slangučiu trišakėlis (paskirstytojas).... selenoidus tada tikrink...

Kaip patikrinti?

Arba varai i koki servisa ir sakai reik vakuuma paziuret, arba budas kitas yra - pakuri masina, atjungi po viena slange nuo solenoido (pagal uzrasa prie slanges) arba prisiurbti pirsta turi arba nuputineti :)

sveiki, dar turiu pora klausimu, kur yra ar isvis yra vaakumo daviklis? ir kaip nusiorina ausinimo sistema?
vakumo davikliai (juos vadina solenoidais) ... jei neklystu 3-s yra...

paprasčiausiai sek plastikinius vamzdelius- išeinančius iš vakuumo pompos, ir rasi "solenoidus" ir "vožtuvus" - kuriuos atidarinėja vakuumas...
http://www.ipix.lt/images/43141935.jpg
http://www.ipix.lt/images/48661897.jpg
http://www.ipix.lt/images/45599886.jpg
o aušinimo sistema : atidaryk aušinimo bakelio dangtelį- ir pagazuok... šeip pati sistema nusiorina per dangteli- ten vožtuvėlis yra (arba keisk dangtelį)...

Sveiki, pastebejau naujiena. Ant salto variklio uzvedus masina neuzgesta check engine. Pagazavus iki ~1500 uzgesta.
Gal cia nieko tokio ?

jei neklystu, ta žaibiuko lempelė užsidega dėl gedimu- kuriu yra virs 1000- o (kodu tiek yra)...
kas žino tegul patikslins...

o pas mane mano astrute durniuja jau pora metu:
leidziantis nuo ilgo kalno (pvz. Barsausko ar nuo 6 forto, ar nuo Milikoniu (Kaune)), jo papedeje (jei masina vaziuoja laisvom, nespaudziant gazo) uzsidega checkas, bet vos vos palieti gaza, arba pilotas pasigauna nustatyta greiti - zaibas uzgesta... del traukos nesiskundziu, kompas klaidu neranda... sits dalykas pasikartoja 1-2 kartus per savaite...
Beje, vaziuojant lygia vieta (atleidus gaza(ps mane automats)) jokios klaidos nerodo... viskas pasidaro TIK vaziuojant nuoklane :D

Daug cia skaityti apie lempute..klausimas:ar turi ijungus degima zaibuko lempute uzgesti po poros sek.?pas mane uzgesta,a vot masinoje,kuria noriu pirkti motinai(tiesa benzinine) zaibukas neuzgesta,bet uzvedus iskarto uzgesta..
uzgesti turi dar neuzvedus...

pries uzvedima gali degti akumo (kad nera krovimo) ir tepalo (kad nera slegio) lemputes...
asmeniskai manau kad reiktu ta perkama ant kompo pastatyt...
viskas turi nusitestuos pries uzvedima, nebent kazkokia kitokia masina, kuriai taip riklauso elgtis...

Nutiko ir man bėda :/ visą laiką dega tas žaibukas, seniau užkūrus užgesdavo, o dabar sekundei užgesta ir vėl užsidega. Jog trauka sumažėtų nepajutau. Kas galėtų būti? Laukiu rimtų pasisakymų ir patarimų ką daryti, nes prirašyta belenkiek temoje, o kažką naudingo surasti be šansų

konkretuma tau pasakys kantuperis nebent...
gi rase, kad i zaiba gali sueit 1000 gedimu :D
nors simptomas panasus ir pas mane - pasuki raktuka, uzsidega, nusiskaito, uzgesta ir vel uzsidega, bet po 0.5 min pati uzgesta, taciau as zinau, kad viena pakaitinimo zvake nugaisus (ir kantuperis ta parode)...

check engine lempute uzsidega pas opel'i del 1060 priezasciu.

Prakeiktas zaibukas :)) mano istorija tokia su juo:
dar rudeni nuvaziuojant lygiai 16 km uzsidegdavo, truputi padegdavo, po poros kilu dar uzsidegdavo trumpam ir dingdavo. Kaip ir visi pradejau stresuoti ir ieskoti priezasciu.. Diagnostikai neturejau laiko, tad pasiklausinejes siek tiek isardziau EGR, neploviau, tik pravaliau suodzius, taciau istorija kartojosi. Pakeiciau kelias itartinas slangutes (vakuumo) ir padejo, tam kartui. Kelias savaites buvo ramu, taciau dabar laikant neaukstas (apie 2k rpm ) apsukas vel dega zaibukas, nesvarbu koks begis. Pristabdzius ir paskui pagazavus zaibukas dingsta, taciau tai reikia daryti periodiskai... Vaziuojant ilgesni atstuma zaibukas atsiranda jei apsukos nevirsija 2.5-2.7 k rpm (~120 km/h), laikant apie 130 km/h viskas gerai, bet mieste nesaugu... :D
Busiu dar vienas, issakes savo problema:) gal kas gali pajungti laida prie masiniuko? Kazkaip neramu daros, kai menesi kasdien aki rezia

Lempute uzsidega del to kad kompas supranta kad kazaks neveikia ir ismeta klaida, kad savininkas susirupintu :)

Aruanai - pagal tavo aprasyma tai tikrai EGR voztuvo problema. siaip gali vazinet kad ir simta metu tik kad nepatogu :)
Paieskok per svalkes kito EGR (tik reikalauk garantijos kad geras) ir problema isspresta. Beja, jei rastum duok man zinia i PM uz kiek randi, man irgi reiktu :)

Del siurblio tai jei jis butu tai ir turba nepustu :)
Siaip jei labai jau noras yra pasitikrint, yra klubieciu kurie laida turi ir patikrint gali. As irgi turiu, tai jei prispirs reikalas duok zinia :)

Kai lempike uzsidega pasiziurek ar per slangute traukimas yra, jei yra reiskia siurblys traukia o EGR kiauras ir nesitraukia :)

Vakar užsidegė žaibas. o veiksmas toks Ramei laikai gaza dega žaibas o kai paspaudi gaza dugna žaibukas už gesta bet paspaudus 120 užsidega žaibukas ir dinksta trauka 120 daugiau neispausi

ką tik atlikta degnostika. klaidos P0400 IR P1125

Tai va degė žaibas o vakar gryžtant iš Vilniaus Kaune sustojius megoja ASTRITE NEBE užsivede teko kviestis trala kad parvežtu i Šilalė. Meistrukas mano kad pariejo siurblys
pirmadeni padarys degnostika ir matysim ka toliau darysim
Vartotojo avataras
User

Eimutis

Pranešimai

55

Miestas

Ukmerge

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

Eimutis » 18 Vas 2011, 15:53

tas zaibas ir mane erzino jau ilgai,bet beda buvo su EGR uzkepes buvo ir nebevaiksciojo,isvaliau ir viskas buvo ok,tik kazkodel po keliu simu km vel jis man uzsinesa...
Vartotojo avataras
User

zenn

Pranešimai

2321

Miestas

Alytus

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

zenn » 19 Vas 2011, 21:34

kolektorių reik valyti...
Vartotojo avataras
User

Vyciokas

Pranešimai

878

Miestas

Vilnius - Molėtų, Ukmergės, Anykščių rajonai

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

Vyciokas » 21 Vas 2011, 10:28

Eimuti, duok man daugiau pavažinėti ir dings suodžiai ;) 8-)
Vartotojo avataras
User

zenn

Pranešimai

2321

Miestas

Alytus

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

zenn » 21 Vas 2011, 14:20

Vyciokas rašė:Eimuti, duok man daugiau pavažinėti ir dings suodžiai ;) 8-)


tipo va tai, ane (rofl) http://www.youtube.com/watch?v=LKFM2yBLcHY
Vartotojo avataras
User

Aleksandras

Pranešimai

561

Miestas

Vilnius

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

Aleksandras » 21 Vas 2011, 14:32

Maniske taip nedumija ir suodziu tiek nera gaza iki galo nuspaudus:D
Vartotojo avataras
User

Auris

Pranešimai

6074

Miestas

Vilnius/Pasvalys

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

Auris » 21 Vas 2011, 14:53

Kai gerai prasilakstai tada nebuna, kazka siaip ramiai vazinejau ir pristojo civikas, tai kai uzmyniau, tai pamaciau tik civiko lempas per juodus dumus... :D
Vartotojo avataras
User

Vyciokas

Pranešimai

878

Miestas

Vilnius - Molėtų, Ukmergės, Anykščių rajonai

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

Vyciokas » 21 Vas 2011, 23:25

na aš ne mėgstu pirmu bėgiu, labiau nuo antros ir toliau...
Auri tu teisus, kada ramiai pavažinėji tai taip ir buna. tai aš visad profilaktiškai autostradoj prasivalau (chuckle) truputi..
Vartotojo avataras
User

Snoofix

Pranešimai

19

Astros Modelis

Astra F

Re: Check Engine

Snoofix » 24 Vas 2011, 10:45

Sveiki gal padesit naujokui. Beda man kazkuo panasi i jusu tik man jokia trauka nedingsta.
Esme tame jog gesta masina, buvo karta taip jog pavaziavau kokius 2km sustojau palikau uzvesta varikli ir netiketai uzgeso, tada uzvedu ir po keliu sekundziu vel gesta. Kas gali but, taip ivyksta net sankryzoj kai laisva begi ikalu. Ar gali but laisvos eigos voztuvas, nors apsukos nesokineja? Ar dar tas navarotas EGR
Aciu uz komentarus
Darius
Vartotojo avataras
User

Auris

Pranešimai

6074

Miestas

Vilnius/Pasvalys

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

Auris » 24 Vas 2011, 15:33

Kiek matau pas tave benzinas, tai ziureciau ta laisvos eigos voztuva... Egr nepriciom cia.. Cia daugiau itakos dyzeliams tas egr turi, o benzui tik del traukos.. Isvis benze ji uzsglushint galima..
Vartotojo avataras
User

Snoofix

Pranešimai

19

Astros Modelis

Astra F

Re: Check Engine

Snoofix » 24 Vas 2011, 19:26

Hmm aciu reiks varyt pas meistra kad iskrapstytu ta voztuva, va pats kazi ar lengvai be spec raktu prieiciau nezinodamas kur jis yra, tai ji sutept matyt reik, forume skaiciau kad strypelis ten lengvai turi vaiksciot, sandara nebus sudetinga? :)
Vartotojo avataras
User

WessTaxX

Pranešimai

193

Miestas

Vilnius

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

WessTaxX » 04 Bal 2011, 16:17

Taigi, vos spėjus sutvarkyt vieną problemą, atsirado kita :( nors įmanoma kad jos susijusios (think) taigi dabar važiuojant užspaudus virš 2000 apsukų ir atleidus gazą, dingsta trauka, visiškai gazas nebereaguoja, reikia gazo pedala kelis kart paminkyt, kad pradėtu reaguot. tai tenka važinėt mažom apsukom. Stovint vietoj ir gazuojant, taip pat nuo 2000 apsukų, pradeda variklis netolygiai dirbt, šokinėja apsukos. EGR pravaliau, nepadėjo. gali būt dėl siurblio tvarkymo šis padarinys? Trečiadienį vešiu atgal pas juos, tegu patikrina. Svarbiausia kad check engine lemputė neužsidega visai. Gal kas kokių minčių turit? (think)
Vartotojo avataras
User

mantozhke

Pranešimai

534

Miestas

Vilnius, Lietuva

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

mantozhke » 04 Bal 2011, 21:21

man pirma mintis, kad bus gazo varzynas nusproges nezinau kaip ten jis tiksliai elektronciku kalba vadinas :) nes gazas tavo masinoje elektrinis, tai matyt kazkurioj vietoj jam krantai. bet cia tik mano spejimas :) gali pabandyt paprasyt pas ka nors pajungti kompa ir pamegint ten kazkaip su kompu galima ar apsukas norm. kelia ar ne.
Vartotojo avataras
User

Foxas

Pranešimai

171

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

Foxas » 04 Bal 2011, 22:56

Autopilotas mašinoj yra? Jei yra, tai pabandyk važiuojant apsukas virš 2000 su juo pakelt - jei išeis, tada tikrai gazo pedalas kaltas... :)
Dar sename forume kažkas aprašinėjo, kad būtent taip tokį gedimą ir diagnozavo! 8-|
Vartotojo avataras
User

astrastar

Pranešimai

64

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

astrastar » 05 Bal 2011, 11:04

na wa uzsidege ir pas mane ta lempute, uzsidega vaziuojant mazom apsukom, kai tik spusteliu daugiau greicio pedala, po keliu sekundziu uzgesta, ar gali buti cia EGR? kaip ji valyti? ar paciam imanoma tai padaryti? gal kas esate dare?
Vartotojo avataras
User

ledukas

Pranešimai

324

Miestas

Sirvintos - Vilnius

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

ledukas » 05 Bal 2011, 12:32

WessTaxX rašė:Taigi, vos spėjus sutvarkyt vieną problemą, atsirado kita :( nors įmanoma kad jos susijusios (think) taigi dabar važiuojant užspaudus virš 2000 apsukų ir atleidus gazą, dingsta trauka, visiškai gazas nebereaguoja, reikia gazo pedala kelis kart paminkyt, kad pradėtu reaguot. tai tenka važinėt mažom apsukom. Stovint vietoj ir gazuojant, taip pat nuo 2000 apsukų, pradeda variklis netolygiai dirbt, šokinėja apsukos. EGR pravaliau, nepadėjo. gali būt dėl siurblio tvarkymo šis padarinys? Trečiadienį vešiu atgal pas juos, tegu patikrina. Svarbiausia kad check engine lemputė neužsidega visai. Gal kas kokių minčių turit? (think)

ir pas mane panasiai. kol spaudi trauka yra, atleidi - nera. tada iminu snakaba apsukos sumazeja iki galo tada vel atleidziu ir trauka yra.. idomu kas cia negerai (think)
Vartotojo avataras
User

ledukas

Pranešimai

324

Miestas

Sirvintos - Vilnius

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

ledukas » 05 Bal 2011, 12:34

pas man dar trukcioja kartais (wait)
Vartotojo avataras
User

WessTaxX

Pranešimai

193

Miestas

Vilnius

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

WessTaxX » 05 Bal 2011, 13:57

Tai čia identiška manajai problemai. Siurblio netvarkei paskutiniu metu? Pas tave taip pat neužsidega check engine lempute?
Vartotojo avataras
User

ledukas

Pranešimai

324

Miestas

Sirvintos - Vilnius

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

ledukas » 05 Bal 2011, 15:57

WessTaxX rašė:Tai čia identiška manajai problemai. Siurblio netvarkei paskutiniu metu? Pas tave taip pat neužsidega check engine lempute?

siurblio netvarkiau. nieko netvarkiau :) uzsidega kai dingsta trauka (doh)
Vartotojo avataras
User

Auris

Pranešimai

6074

Miestas

Vilnius/Pasvalys

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

Auris » 05 Bal 2011, 16:53

Turba atsijungia, ziurekis salenoida. Ir ar vaiksto turbinos reguliavimo asele, kai tik uzkuri, ji turi pajudet.
Vartotojo avataras
User

astrastar

Pranešimai

64

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

astrastar » 06 Bal 2011, 12:23

na chebra padekite! pirmas dienas uzsidegdavo check tik ramiai vaziuojant, db jau du kartus uzsidege kai spustelejau, krapsciausi snd prie slanguciu viena buvo biski kiaura, tai pakeiciau, buvo dar anksciau suluzes sakotuvas vakuminiu slanguciu tai irgi pastaciau nauja tiesa biski su siauresniais praejimais, anksciau uzspaudus gaza uzgesdavo lempute snd jokio pakitimo ar tu spaudi ar ne, uzgeso tik tada kai sustojau istraukiau rakta ir uzkuriau, tada vel viskas buvo gerai, prasau klubieciai patarkit, ka daryti? ar gali buti cia siurblio problema? blin snd susinervinau, nesiseka man su tais dyzeliais :(
Vartotojo avataras
User

mantozhke

Pranešimai

534

Miestas

Vilnius, Lietuva

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

mantozhke » 06 Bal 2011, 14:38

nesinervuok,o pasijunk kompa ir issiaiskink kur slieku ieskot o tai dabar be reikalo krapstais gal :)
Vartotojo avataras
User

Auris

Pranešimai

6074

Miestas

Vilnius/Pasvalys

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

Auris » 06 Bal 2011, 16:06

Ne siurblys cia bus, o vakumai, egr'as ar salenoidai.. Menka beda siaip :)
Vartotojo avataras
User

astrastar

Pranešimai

64

Astros Modelis

Astra G

Re: Check Engine

astrastar » 06 Bal 2011, 16:35

na ryt warysiu darytis diagnostika, tai pranesiu kokias kalidas rado ;)
Kitas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

Powered by Maffia.lt